Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

za 1balení 80,00 Kč
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014.

V případě, že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou výrobku samotného, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

II. Záruční doba

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Jako záruční list slouží vystavená faktura.

III. Rozsah záruky

Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem či mechanickým poškozením. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním. Funkce a chování výrobku je limitováno vlastnostmi materiálu, ze kterého je vyroben a/nebo výsledkem jejich konfrontace s podmínkami okolního prostředí. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a není možné ji ani jako takovou reklamovat.

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

  1. Vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci
  2. Je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením
  3. Vada vznikla při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  4. Vada vznikla působením živlů.

IV. Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu viz kontakty
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Zboží zasílejte ve vhodném obalu. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (kupující musí doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vzniky na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u níž se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

V. Vyřízení reklamace

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Oprávněná reklamace bude řešena výměnou zboží nebo vrácením zaplacené kupní ceny na bankovní účet kupujícího nebo složenkou.

VI. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 01.01.2014 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.